Tarihçe

Üniversite Senatosunun 17 Şubat 1994 tarihli toplantısında kabul edilen “Gazi Üniversitesi Basın ve Halkla İlişkiler Bürosu Kuruluş Yetki ve Görevleri Yönergesi” ile faaliyete geçen büromuzun görevi; Üniversite Rektörlüğü ile Üniversiteye bağlı fakülte, yüksekokul, meslek yüksekokulu ve enstitüler ile kamu ve özel kuruluşlar, diğer üniversiteler ve basın kuruluşları arasındaki ilişkileri düzenlemek olarak belirtilmiştir.

Özgün ve dinamik yapısının gerektirdiği duyarlılıkla çalışmalarına yön veren Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü, sahip olduğu insan kaynağı ve modern donanımıyla kurum imajının güçlendirilmesi; kurumlarla olan ilişkilerin yerel, ulusal ve uluslararası boyutlarda sağlıklı bir zeminde sürdürülmesi; basın kuruluşları ile etkili ve olumlu ilişkiler geliştirilerek Üniversite ile kamuoyu arasında sağlam bir köprü kurulması bakımından ana yükümlülükler üstlenmiştir.

Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü, Üniversitenin 15.01.2021 tarihli ve 01 nolu Senato Toplantısında alınan karar doğrultusunda kabul edilen “Gazi Üniversitesi Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü Çalışma Usul ve Esaslarına İlişkin Yönerge” kapsamında faaliyetlerine devam etmektedir. Gazi Üniversitesinin dışarıya açılan penceresi konumunda bulunan Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü, kendi çalışma altyapısı ve sorumlu olduğu alanlar dâhilinde dinamik görev anlayışıyla çalışmalarını titizlikle sürdürmektedir.

 

background image